ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهرستان میرجاوه، ۲۲۴ تن برنج فاقدمجوز را به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رییس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در دپو ۲۲۴ تن برنج فاقد مجوز در یکی از محلات شهرستان میرجاوه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، انبار دپو برنج‌های قاچاق را شناسایی کرده و برای بررسی صحت و سقم موضوع به مکان موردنظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این مکان ۲۲۴ تن برنج فاقد مجوز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود از شهروندان خواست؛ با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و  سرمایه گذاری نکردن و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/پ

کشف برنج قاچاق در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار