مسئول برنامه‌ریزی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: ایران با سخاوتمندی فراوان، خدمات مثال‌زدنی در زمینهٔ آموزش، بهداشت و معیشت را برای پناهندگان فراهم کرده است.

سازمان ملل: خدمات جمهوری اسلامی ایران برای پناهندگان مثال زدنی استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول برنامه‌ریزی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: ایران با سخاوتمندی فراوان، خدمات مثال‌زدنی در زمینهٔ آموزش، بهداشت و معیشت را برای پناهندگان فراهم کرده است.

«ساوالا شیبیمبه»، مسئول برنامه‌ریزی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد ظهر امروز در حاشیه چهارمین همایش کشوری نخبگان و توسعه کشور افغانستان که در استان البرز برگزار شد گفت: از مردم جمهوری اسلامی ایران به خاطر میزبانی از صدها هزار پناهنده در طول چهار دهه تشکر می‌کنم.

وی افزود: حضور طولانی‌مدت پناهندگان در یک کشور فشارهای سنگینی در زمینه‌های مختلف به آن کشور وارد می‌کند.

به نوشته فارس، مسئول برنامه‌ریزی کمیساریای پناهندگان در سازمان ملل متحد ادامه داد: چالش‌های اقتصادی که در ایران وجود دارد نیز موجب تشدید این فشارها شده است.

شیبیمبه در پایان تأکید کرد: ایران با سخاوتمندی فراوان، خدمات مثال‌زدنی در زمینهٔ آموزش، بهداشت و معیشت برای پناهندگان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار