نماینده‌ مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ازساخت 5 خانه عالم و ۴ مسجد در روستاهای این شهرستان خبر داد.

ساخت 5 خانه عالم و ۴ مسجد در روستاهای ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده‌ مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:مبلغ 850 میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت خانه عالم در 5 روستا و نیز ساخت 4 مسجد در روستای ملایر تخصیص یافته است.

وی افزود: علاوه بر بودجه تخصیص یافته به شهرستان با پیگیری نمایندگان در کمیسیون تلفیق، 4 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها، 4 میلیارد تومان برای 4 بانده کردن محور آورزمان ملایر، مبلغ 2 میلیارد تومان برای انتقال آب شرب از سد کلان به شهر ملایر و مبلغ 4 میلیارد تومان برای انجام طرح‌های عمرانی دانشگاه ملایر اختصاص یافته است.

نماینده‌ مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی مرکز آنژیوگرافی شهرستان ملایر در سال 97 خبر داد و افزود: طبق قول مساعد وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در سفر شهرستان عملیات اجرایی این مرکز در سال 97 آغاز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه با گذشت یک سال از اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر انجام شده است، گفت: اولویت برنامه‌های روحانیون ‌و ‌مبلغان شهرستان در ماه مبارک رمضان ورود به مسائل آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای کاهش این آسیب‌ها است.

وی از اخذ مجوز احداث بزرگترین شهرک چوب خشک در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: جانمایی این شهرک انجام شده و در آینده نزدیک با سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری با اشتغال‌زایی بالا در ملایر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در راستای شعار سال توجیه لازم برای روحانیون و ‌مبلغان در راستای استفاده از کالای ایرانی انجام شده ‌است، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مدونی برای تبدیل این فرهنگ به گفتمان عمومی انجام شده و تعداد 90 برنامه در نظر گرفته شده است.

وی از اعزام 1700 مبلغ و مبلغه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان به 2 هزار و 200 نقطه استان خبر داد و افزود: اولویت برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزاری گفتمان‌های دینی و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان  به برگزاری 60 محفل قرآنی، 200 جمع‌خوانی و جزء خوانی در سطح استان، برگزاری مراسم شب‌های قدر و گفتمان‌های دینی با محوریت مراکز جمعیتی و مساجد و غیره را از مهمترین برنامه‌های سازمان تبلیغات استان در ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام/ب

5 خانه عالم و ۴ مسجد در روستاهای ملایرساخته می شود

برچسب ها: اماکن مذهبی ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار