مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان با تاکید بر رونق گردشگری اصفهان در دولت تدبیر و امیدگفت: 300 طرح گردشگری در سطح استان اصفهان در حال اجرا است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون الله‌یاری ، شامگاه چهارشنبه  در آیین افتتاح هتل چهار ستاره ارگ محتشم در شهر قمصر کاشان پایتخت گل و گلاب ایران، گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گردشگری در استان اصفهان رونق بیشتری گرفت به گونه‌ای که ورود گردشگران به استان 2/5برابر شده است.

وی، افزایش پنج‌برابری ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان را نیز نسبت به روزهای اول فعالیت دولت تدبیر و امید تاکیدکرد و افزود: با راه‌اندازی تأسیسات گردشگری در قمصر نیز ظرفیت اقامتی در این شهر به دوبرابر رسیده است.

به گفته وی، گلاب ناب قمصر مهم‌ترین ویژگی این شهر در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری است که

از ویژگی خاص و شهرت جهانی بویژه شست‌وشوی خانه خدا با گلاب ناب قمصر برخورداراست.

شایان ذکراست: آیین هتل چهار ستاره ارگ محتشم با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در زیربنای 12 هزار مترمربع و زمینی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع دارای 25 اتاق و سوئیت در شهر قمصر از توابع کاشان با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، فریدون الله‌یاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان و جمعی از مسئولان این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسوولان گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور و استان همچنین در ابتدای ورود به شهر قمصر در آئین گلابگیری شست و شوی خانه خدا با گلاب ناب محمدی در موزه و کارگاه گلاب گیری قمصرشرکت واز خانه تاریخی سرای خاتون در قمصرنیز بازدید کر دند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح هتل چهار ستاره ارگ محتشم در شهر قمصر کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار