اعزام 200 مبلغ به مساجد نهاوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام 200 مبلغ به مساجد این شهرستان خبر داد.

اعزام 200 مبلغ به مساجد نهاوند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام موسی محبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه مهمترین کار روحانیان و مبلغان مساجد اقامه نمازهای جماعت است،افزود: سخنرانی در خصوص فلسفه روزه و رمضان و بیان احکام و تفسیر قرآن از جمله برنامه‌های دیگری است که مبلغان در طول یک ماه در مساجد اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج باورها و اعتقادات دینی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از طلاق و اعتیاد را از جمله ماموریت‌ها و برنامه‌های مبلغان در ماه ضیافت الهی برشمرد وخاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان، بهار قرآن است، جلسات محفل انس و تفسیر قرآن کریم در 20 مسجد سطح شهر و همچنین 30 مرکز روستا برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان کرد: در بین مبلغان اعزامی حدود 20 مبلغ نیز وجود دارد که در این ماه برنامه های ویژه فرهنگی برای خواهران اجرا می کنند.

حجت الاسلام محبی اظهار داشت: مبلغان اعزامی به مساجد نهاوند از روحانیان بومی و طرح هجرت حوزه علیمه قم و سازمان اوقاف تامین شده اند که تا پایان رمضان در این شهرستان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

اعزام مبلغان به مساجد نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار