هافبک تیم ملی ایران گفت: در بازی های دوستانه، بازیکنان محک جدی می خورند و یونان و ترکیه هم حریفانی هستند که به پرتغال و اسپانیا نزدیک هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی ایران و باشگاه آزد آلکمار هلند، در حاشیه تمرین تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان امروز ( پنج شنبه ) به تمرینات اضافه شدند و روحیه خوبی بین آنها است. به امید خدا با تمام توان شروع کردیم و امیدوارم در بازی های دوستانه و اردوها تا پیش از جام جهانی بتوانیم همین عملکرد را ادامه دهیم.

او افزود: پس از استراحت کوتاهی که انجام دادم از امروز تمرینات را ادامه می دهم و آماده جام جهانی ۲۰۱۸ می شوم. هر وقت که شرایطش را داشته باشم، با تمام توان برای تیم ملی بازی می کنم و اگر با گل و یا پاس گل همراه باشد، قشنگ تر است.

جهانبخش در پایان در خصوص بازی های دوستانه تیم ملی با ازبکستان، یونان و ترکیه خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم ملی با توجه به نیازهایی که داشتیم، بازی های تدارکاتی را تهیه دیده اند و هدفشان آن بود تا بازیکنان محک جدی بخورند. ازبکستان تیمی است که فیزیکی بازی می کند و می تواند به ما کمک بسیاری کند. یونان و ترکیه هم حریفان اروپایی هستند که به پرتغال و اسپانیا نزدیک هستند و می توانیم با بازی با آنها محک جدی بخوریم. هماهنگی بازیکنان به دلیل ارودهای کم کمتر شده و امیدوارم بتوانیم با شرایط بهتر راهی جام جهانی شویم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم ملی ایران درباره وضعیت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار