وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای، از تحریم دو فرد و چهار نهاد مرتبط با حزب الله لبنان خبر داد.

آمریکا دو فرد و چهار نهاد مرتبط با حزب الله لبنان را تحریم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو فرد مرتبط با حزب الله لبنان خبر داد.

براساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا که در پایاه اینترنتی این وزارتخانه منتشر شده است، محمد ابراهیم بازی و عبدالله صفی الدین دو فردی هستند که تحت عنوان واهی «تروریست جهانی» در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند.

در بیانیه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، از محمد ابراهیم بازی به عنوان یکی از مقامات ارشد مالی حزب الله یاد شده و عبدالله صفی الدین نیز نماینده این جنبش در ایران معرفی شده است.

شبکه تلویزیونی الحدث نیز از تحریم دو فرد و چهار نهاد مرتبط با حزب الله از سوی وزارت خزانه داری آمریکا خبر داد.

استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا، پس از اعلام این خبر، با طرح ادعاهایی واهی و فرافکنانه، مدعی شد دولت ترامپ  همه شبکه‌های تروریستی متعلق به ایران و حزب‌الله -از جمله شبکه‌های مرتبط با بانک مرکزی ایران- را شناسایی و متلاشی خواهد کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا یک روز پیش از این نیز سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله و شیخ نعیم قاسم، معاون این جنبش، را در فهرست تحریم قرار داد.

انتهای پیام/

تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب‌الله لبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۲:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای ترامپ ....هیسس
آخرین اخبار