وزیر خارجه هلند اعلام کرد در سفر به واشنگتن برای محافظت از شرکت‌های اروپایی در برابر پیامد‌های خروج آمریکا از برجام تلاش خواهد کرد.

بهترین گزینه برای محافظت از شرکت‌های اروپایی در برابر تبعات خروج آمریکا از برجام، دریافت معافیت تحریمی استبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی جورنال، استف بلاک، وزیر امور خارجه هلند، امروز پیش از سفر به واشنگتن، اعلام کرد در گفتگو با مقامات دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای محافظت از شرکت‌های هلندی و اروپایی از پیامدهای خروج واشنگتن از برجام، تلاش خواهد کرد.

بلاک که با خبرنگاران گفتگو می کرد، افزود بهترین گزینه برای شرکت‌های هلندی و اروپایی که با ایران مبادلات تجاری دارند، دریافت معافیت تحریمی از آمریکاست.

وزیر خارجه هلند قرار است در سفرش به واشنگتن با مایک پمپئو، همتای آمریکایی‌اش و همچنین جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ، دیدار و گفتگو کند.

بلاک همچنین خاطرنشان کرد هلند نخستین کشوری بود که بیش از 200 سال پیش، آمریکا را به عنوان کشوری مستقل به رسمیت شناخت. وی افزود این کشور سرمایه‌گذاری‌های زیادی در آمریکا کرده و با ایجاد صدها هزار شغل در توسعه اقتصادی واشنگتن نقش مهمی داشته است.
انتهای پیام/

اظهارات وزیر خارجه هلند درباره برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار