نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

مسئله قدس اصلی‌ترین مسئله برای مسلمانان است/کشور‌های اسلامی باید با دشمنان اسلام مقابله کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:مسئله فلسطین اصلی‌ترین مسئله برای مسلمانان است از این رو باید برای رهایی آن از چنگال رژیم صهیونیستی پا به پای مردم فلسطین مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  گفت:این ماه مبارک فرصتی است تا مسلمانان از راه و روش و کرامات قرآنی بهره مند شوند و در مجامع و محافل جمع خوانی قرآن کریم حضور یابند.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی را ایجاد می‌کند که بار دیگر مردم و جامعه را به سمت معارف ناب قرآنی ارجاع می‌دهد تا شاید کمتر از این معارف دور شویم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به جریانات اخیری که در قدس اتفاق افتاده است، تصریح کرد:  با توجه به اینکه قدس قبله گاه اولیه مسلمانان در طول تاریخ بوده از این رو بر ما وظیفه است که از این قبله دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله قدس و فلسطین اصلی‌ترین مسئله برای مسلمانان است از این رو باید برای رهایی آن از چنگال رژیم صهیونیستی و اذنابش پا به پای مردم مظلوم فلسطین مبارزه کنیم.

امام جمعه ارومیه گفت:رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی ۷۰ سال همانند یک غده سرطانی در این منطقه به آزار و اذیت مسلمانان پرداخته است که یکی از مهمترین عوامل ادامه عمر منحوس این رژیم، سکوت برخی کشورهای اسلامی است.

وی بیان کرد: بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و این عیب بزرگی برای جامعه اسلامی محسوب می شود که در مقابل جنایات آمریکا و متحدانش سکوت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید سازمان همکاری کشورهای اسلامی و سران منطقه به این مساله واکنش نشان دهند.

انتهای پیام/ن.م

جامعه اسلامی در مقابل جنایات آمریکا و متحدانش سکوت نکنند

 

برچسب ها: رمضان 97 ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.