دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اقدام اخیر آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نمایشی برای تثبیت هدف خود بوده است.

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر اساس انگیزه‌های ایدئولوژیک و برای تحقق اهداف سیاسی و منافع قدرت‌های بزرگ در منطقه بنا شده است، اظهار کرد: اهداف ایدئولوژیک همان اهدافی است که صهیونیسم به غلط ادعا می‌کند سرزمین فلسطین متعلق به آنها و بیت المقدس پایتخت تاریخی آنها بوده است. این مسئله با گزاره‌های تاریخی کاملا تناقض کامل دارد و با تاریخ همخوانی ندارد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل در خصوص اینکه انگیزه رژیم صهیونیستی کنترل منطقه و قدرت‌های خاورمیانه است، گفت: رژیم صهیونیستی برای تحقق این هدف از همان روز شکل گیری برای تضعیف و تجزیه کشور‌های منطقه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی هیج هویت و پیشینه‌ای ندارد و خبیث ترین رژیم  بوده که به آرامش منطقه آسیب رسانده است.

مرادی در خصوص اینکه اقدام اخیر آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نمایشی برای تثبیت هدف خود بوده است، گفت: این اقدام آمریکا یک قدرت نمایی پوشالی است برای این که نشان دهد سرزمینی که اشغال کرده متعلق به آن‌ها است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل در خصوص اینکه در این اقدام کشور‌های مدعی حقوق بشر سکوت کردند و هیچ نهاد بین المللی به وظیفه اش عمل نکرده است، عنوان کرد: این سکوت به همه نشان داد ادعا حقوق بشر برای صلح و ثبات در جهان دروغ است.

وی با بیان اینکه کشور‌های حاشیه خلیج فارس و دولت‌های عربی در این اقدام وحشیانه آمریکا سکوت کردند، گفت: این سکوت مایه ننگ جهان اسلام و نشانگر حاکمان ظالمی است که ملت‌های منطقه را ذلیل کردند و به آرمان‌های فلسطین خیانت کردند.

مرادی با بیان اینکه واقعیت‌های سیاسی و میدانی در منطقه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ضعف و  بدترین شرایط خود قرار دارد، عنوان کرد: این اقدام نمایشی آمریکا نمی‌تواند این واقعیت را که رژیم صهیونیستی دچار مشکلات اساسی بوده و شکست‌های پی در پی از سمت جبهه مقاومت دریافت کرده است  از ذهن‌ها دور کند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر از دیروز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آزادی، آینده قطعی فلسطین است، افزود: هیچ دولتی نمی‌تواند به زور تفنگ برای خود هویت ایجاد کند و بیت المقدس پایتخت همیشگی فلسطین است.

انتهای پیام/

رژیم صهیونیستی هیج هویت و پیشینه‌ای ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار