امام جمعه بافق؛

با عزت و شرف در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادگی می‌کنیم

امام جمعه بافق گفت: با عزت و شرف در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن بر استفاده از فیوضات این ماه تاکید کرد.

خطیب جمعه بافق به شروط ترامپ از ایران به ماندن در برجام اشاره کرد و افزود: اجازه بررسی و بازرسی از مراکز نظامی، توقف مراکز و فعالیت‌های هسته ای، جلوگیری از ساخت موشک و عدم دخالت در منطقه از جمله شروط رئیس جمهور آمریکا از ایران بود.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: رهبری فرمودند: عزت و شرف کشورمان را حفظ و در برابر زیاده خواهی‌های دشمن تسلیم نخواهیم شد.

امام جمعه بافق اظهار داشت: بعضی از کشور‌های اروپایی با وجود خروج آمریکا از برجام برای ادامه همکاری با ایران چراغ سبز نشان دادند، ولی این کشور‌ها به دنبال منافع خودشان وتضعیف قدرت ایران هستند.

سلیمانی در خصوص برگزاری انتخابات در سه کشور اسلامی نیز گفت: در اردیبهشت ماه در سه کشور لبنان، عراق و تونس انتخاباتی برگزار شد که در هر سه کشور جبهه اسلام به پیروزی رسید که این قدرت و جایگاه نظام ما را می‌رساند و کشور‌های که هزینه کردند تا جبهه اسلام رای نیاورد با شکست مواجهه شدند.

امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و دلاوری‌های رزمندگان اسلام افزود: رشادت و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی نگذاشت دشمن بر این منطقه تسلط پیدا کند وتوانستند این شهر را از دست صدام آزاد کنند.

انتقال سفارت اسرائیل به قدس توسط آمریکا و حمایت و استفاده از کالای ایرانی از محور‌های سخنان حجت الاسلام سلیمانی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه بافق بود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.