جمعه نماز جمعه شادگان گفت: برای اولیای الهی ماه رمضان ابتدای سال معنوی به‌حساب می‌آید و کسانی که اهل سیر و سلوک هستند، سال عبادی و اخلاقی خویش را از اول ماه رمضان آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی،  امام جمعه شادگان بیان داشت:ماه رمضان فرصتی برای خود سازی و تزکیه نفس است و ماهی است که قرآن در آن نازل شده و شیطان به غول و زنجیر بسته می شود.

وی افزود: برای اولیای الهی ماه رمضان ابتدای سال معنوی به‌حساب می‌آید؛ چرا تأکید و توجه روایات اهل‌بیت (ع) بر این است که این ماه، آغاز سال است؛ بنابراین کسانی که اهل سیر و سلوک هستند، سال عبادی و اخلاقی خویش را از اول ماه رمضان آغاز می‌کنند.

حجت الاسلام شرفی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: فتح خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود و آزادسازی خرمشهر یک رویداد بزرگ در تاریخ ایران اسلامی بوده است.

امام جمعه شادگان عنوان کرد: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خود آن قوم بخواهد و مردم ایران در سوم خرداد سال ۶۱ این مهم را ثابت کردند.

وی با اشاره به افتخارات جمهوری اسلامی ایران گفت: عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی مرهون جان فشانی های بزرگمردانی است که با بصیرت و از جان گذشتگی، گوش به فرمان رهبری بودند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/م

شروع ماه رمضان آغاز ماه معنوی است

برچسب ها: قرآن ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.