امام جمعه موقت یاسوج گفت: مذاکره با آمریکا و غربی ها برای ایران بدون نتیجه و ارزش هزینه کردن ندارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجامام جمعه موقت یاسوج درخطبه های نمازجمعه امروز این شهر گفت:نباید بیشتر از این برای مذاکره با آمریکا و غربی‌ها هزینه کنیم چراکه هیچ سودی برای ما ندارد.

حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: گروه منحرف و حلقه به گوش سعودی همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان هستند و نه تنها به یهودیت و پیامبر خدا اعتقادی ندارند بلکه با همکاری برخی اعراب بی‌غیرت منطقه را به آشوب کشیده‌اند.

وی گفت: آن‌ها تاکنون به هیچ مسلمانی چه در سوریه،یمن،عراق و سایر کشورهای اسلامی رحم نکردند و هنوز هم شاهد توطئه‌های این دشمنان هستیم.

امام جمعه موقت یاسوج به تلاش‌های انگلیس برای ایجاد فرقه‌های انحرافی در بین جوامع اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بهائیت و وهابیت دست ساخته ی انگلیس در جامعه اسلامی است.

خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت:در سایه ی یک ماه تمرین می توانیم بر بدی ها و زشتی ها غلبه کنیم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه عبادات ما نباید منحصر به ماه مبارک رمضان باشد افزود:ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی است وماباید قدر این فرصت رابدانیم.

حجت الاسلام موسوی اعظم اضافه کرد:یکی از برکات مهم این ماه قرار گرفتن شب سرنوشت ساز قدر و رقم خوردن سرنوشت یک ساله ی تمامی انسانها در این شب است که اجر آن نیز برابر 83سال برای انسانهای شب زنده دار است.

انتهای پیام/د

بی حاصل بودن مذاکره با غربی ها برای ایران

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.