مهاجم تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: اسم دیدار ما و ایران دوستانه است، اما به هیچ عنوان اینچنین نیست و قول می دهیم، دیدار با ازبکستان، مسابقه سختی برای ایران خواهد بود.

ماشاریپوف: دیدار ایران و ازبکستان دوستانه نیست!/ بازی های جهانبخش و شجاعی را دنبال می کنممیرجلال ماشاریپوف، مهاجم جوان تیم ملی ازبکستان که قرار است در دیداری تدارکاتی فردا ( شنبه ) مقابل ایران قرار بگیرد، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دیدار دوستانه این ۲ تیم اظهار کرد: ابتدا به تیم‌ ملی ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تبریک می گویم. ما چندین بار با این تیم بازی کردیم و از قدرت تیمی آنها با خبر هستیم. ایران دارای بازیکنان و کادرفنی خوبی است و قدرت فراوانی دارند.

او افزود: اسم دیدار ما و ایران بازی دوستانه است، اما به هیچ عنوان این چنین نیست و با بازیکنان جوان و برخی نفرات با تجربه ای که داریم به تهران آمدیم و قول می دهیم، این مسابقه سختی برای ایران خواهد بود و بازیکنان جوان مان از انگیزه های زیادی برای بازی برخورد دار هستند.

ماشاریپوف در خصوص تیم ملی ایران اظهار کرد: پیگیر بازی های علیرضا جهانبخش و کاپیتان ایران، مسعود شجاعی هستم و بازی های آنها را دنبال می کنم‌. تیم ایران بسیار خوب بازی می کند و نماینده آسیا در جام جهانی است و هرچند رقیب یکدیگر محسوب می شویم و بازی های زیادی را با هم برگزار کردیم اما امیدوارم ایران بتواند در جام جهانی ۲۰۱۸ از گروهش صعود کند.

مهاجم تیم‌ ملی ازبکستان در پایان گفت: این دیدار برای ما و جوان های ازبکستان مفید است و نتیجه بازی نشان می دهد که تیممان در مدت اخیر چگونه کار کرده است. برای ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت می کنیم و در کنار تمام مردم ازبکستان در جام جهانی از ایران حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم تیم‌ ملی ازبکستان درباره بازی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار