جهیزیه اهدایی خانواده شهید نصرالهی به عروس و داماد کهگیلویه وبویراحمدی از سوی آموزش وپرورش عشایر استان به آنان تحویل شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجدر آئینی با حضور مسئولان آموزش وپرورشاهدا جهیه شهرستانها،مناطق و آموزش وپرورش عشایر سیاراستان جهیزیه اهدایی خانواده شهید نصرالهی از شهدای تهران به عروس وداماد یکی از مناطق عشایری کهگیلویه وبویراحمد تحویل شد.

در این آئین که در منطقه گل زردی بویراحمد با برنامه ویژه ومتناسب با ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد هدایای خانواده خیر شهید به عروس وداماد عشایری شهرستان چرام تحویل شد.

رئیس آموزش وپرورش عشایر سیار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این هدایا شامل فرش،یخچال،گازخوراک پزی،ظروف آشپزخانه ودیگر مایحتاج ضروری زندگی است.

اسماعیل رضائی نیک افزود: این هدایا به ارزش 300میلیون ریال است.

حسین آریایی داماد گفت: مدتها بود که منتظر فراهم شدن مقدمات آغاز زندگی مشترک بودیم که خوشبختانه با این اقدام خداپسندانه میسر شد.

عذرا صیادی عروس هم گفت: تقدیم این اقلام از سوی خانواده شهید نصرالهی برکتی برای زندگی ما است وامیدوارم با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س)بعد از ماه مبارک رمضان زندگی مشترک را آغاز کنیم.

انتهای پیام/د

اهدا جهیزیه به عروس عشایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.