تهیه کننده فیلم «وقت رفتن» گفت: این فیلم به کارگردانی اسماعیل راد هم اکنون در مرحله تدوین است.

وقت رفتن به مرحله تدوین رسیدلیلا اشرفی تهیه کننده و بازیگر فیلم داستانی «وقت رفتن» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در ابتدا متن فیلم نامه به دلم نشست و احساس کردم که ساختن چنین فیلمهایی می تواند زنگ خطری باشد برای انسان هایی که تنها در زمان از دنیا رفتن (هنگام مرگ) به یاد خداوند نباشد بلکه در هر لحظه به یاد خداوند باشند.

وی افزود: دلیل دوم من حمایت برای رشد وشکوفایی جوانان مستعد فارس و همکاری با کارگردان پر تلاش و خوش ذوقی چون اسماعیل راد است که به حق دلسوزانه دغدغه پیشرفت هنرمندان پایتخت فرهنگی ایران (استان فارس) را دارد از این رو وظیفه خود می‌دانم در این امر خطیر و ارزشمند در کنار پیشکسوتانی چون ایرج جمشیدپور ایشان را همراهی کنم.

این تهیه کننده با بیان اینکه «وقت رفتن» به مرحله تدوین رسیده است،گفت: در این پروژه بازیگرانی همچون سعید نوراللهی، مهدی بهارلوئی، پیمان اکبرپور، روح الله فراحی، صادق اکبری و هنرمند خردسال مبینا دانش فر نقش آفرینی می‌کنند.

اشرفی بابیان اینکه فیلم داستانی «وقت رفتن» در شهرستان مرودشت فارس تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: در این فیلم اسماعیل یعقوبی مدیرتولید، علیرضا کرمی تصویربردار، امیرحسین نادری صدابردار همچنین امیرعلی زند به عنوان خواننده و علیرضا کرمی تدوین این پروژه تلویزیونی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار