مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر از قرعه کشی لیگ هجدهم فوتبال ایران در هفته آینده خبر داد.

قرعه کشی لیگ هجدهم هفته آینده برگزار می شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان. رقابت های لیگ هفدهم فوتبال کشورمان با قهرمانی پرسپولیس، نایب قهرمانی شاگردان قلعه نویی و سومی استقلال به پایان رسید و حالا اهالی فوتبال علاقه‌مند هستند تا با استراحتی ۲ ماهه و برگزاری فینال جام حذفی، سوپرجام و جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازهم لیگ آغاز شود و تیم‌ها برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه دهند.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ هجدهم از ۴-۵ مرداد آغاز خواهد شد و همچنین دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس هم ۲۹ تیرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد اما نکته مهم در خصوص لیگ هجدهم، تاریخ قرعه کشی این مسابقات است.

طبق اعلام سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، قرعه کشی این رقابت ها هفته آینده ۷ یا ۸ خرداد برگزار خواهد شد و تیم ها برنامه لیگ‌ را دریافت خواهند کرد.

سازمان لیگ در صدد است تا حدود ۲ ماه پیش از مسابقات لیگ هجدهم، قرعه‌کشی این رقابت‌ها را انجام دهد تا تیم ها راحت تر به امور آماده سازی خود بپردازند و پیش از شروع جام جهانی، بتوانند برای آماده سازی خود قبل از لیگ برنامه ریزی کنند.

گفتنی است، تاریخ نقل و انتقالات لیگ‌ ایران از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۳ شهریور ادامه خواهد داشت و تیم‌ها می‌توانند بازیکنان ورودی و خروجی خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/

مشخص شدن زمان قرعه کشی لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار