سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:و کی روش بخوبی متوجه این مسئله است که در جام جهانی چه کاری می‌خواهد انجام بدهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،وینفرد شفر بعد از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل ازبکستان گفت: کی روش در نظر داشت در این بازی برخی بازیکنانش را در موقعیت جدیدشان امتحان کند به طوری که روزبه چشمی و منتظری هافبک بازی کردند و کی روش بخوبی متوجه این مسئله است که در جام جهانی چه کاری می‌خواهد انجام بدهد.

او ادامه داد: شاید چندان من خوشحال نباشم. ولی متاسفانه تنها مربی حاضر در ورزشگاه من بودم مربی دیگری را در اینجا مشاهده نکردم شاید آنها در جایگاه دیگری نشسته بودند من وقتی مربی باشگاهی هستم باید برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه بیاییم شاید بگویم غافلگیر شدم شاید هم نشدم در منطقه شش روزبه چشمی بازی کرد، پژمان منتظری هم 15-20دقیقه در همین موقعیت بازی کرد. از نظر من روزبه بازیکن خوبی است. آن منطقه، برای او پوزیشن خوبی بود چرا که او در دیدار برابر الریان قطر نیز در این منطقه از زمین بهترین بازیکن میدان بود. در ۸-۹ ماه گذشته چیزهای زیادی آموخته است.او هم خوب پاس می‌دهد و هم خوب بازی را باز می‌کند و معتقدم این برای کی‌روش خیلی خوب است گل فوق‌العاده‌ای هم زد.

سرمربی استقلال گفت: وریا در سمت راست خوب بازی می‌کند اما باید یک بازیکن جلوی او اورلب کند. مثل استقلال که خسرو حیدری جلوتر از او بازی می‌کند و از همه نظر با او کاملاً هماهنگ است. وریا در تیم ملی هم به چنین بازیکنی نیاز دارد غفوری در کار دفاعی بسیار فوق‌العاده است و خوشبختانه در حملات هم خوب کار می‌کند. تیم ملی برای پیروزی باید گل بزند. با صفر - صفر نمی‌توان برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان یاد آور شد: سیدحسین حسینی در نیمه دوم به میدان رفت و توانست سیو‌های خوبی داشته باشد. در ضمن مجید حسینی هم که بهترین دفاع آسیاست و تنها در ایران دفاع خوبی نیست. اشتباهی از او مشاهده نکردم.

انتهای پیام/

اظهارت شفر درباره تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس تیم ملی ایران نبوده مسابقه نداده تیم ملی استقلال بوده
آخرین اخبار