هافبک تیم ملی ایران گفت:‌شرایط را باید از کی‌روش و کادر فنی بپرسید. نفرات تیم ملی دیر اضافه شدند و ما جمعه تنها یک جلسه تمرین کردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت‌اللهی در مورد آخرین شرایط تیم ملی گفت: کار تیم ملی به تازگی آغاز شده و روز گذشته اولین جلسه‌ای بود که تمام تیم در کنار هم تمرین کردند. یک اردوی خوب در ترکیه داریم و طبق برنامه دو دیدار تدارکاتی پیش از حضور در روسیه برگزار می‌کنیم تا خودمان را صددرصد بیشتر آماده جام جهانی کنیم.

او در مورد اینکه چقدر حسرت می‌خورد که به دلیل محرومیت در اولین بازی تیم ملی حضور نخواهد داشت،گفت: آنقدر حسرت بزرگی است که نمی‌توانم آن را بیان کنم. امیدوارم نه تنها در بازی اول بلکه در سایر دیدارها هم تیم ملی در جام جهانی سربلند باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال در مورد اینکه شرایط تیم ملی را چطور می‌بیند و آیا می توانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم یا خیر، گفت: شرایط را باید از کی‌روش و کادر فنی بپرسید. نفرات تیم ملی دیر اضافه شدند. ما روز جمعه تنها یک جلسه تمرین کردیم و این کار را سخت کرده بود چرا که بیشتر بازیکنان به خاطر سفرهایی که داشتند، خسته بودند. با این وجود، اردویی در پیش رویمان است و باید برای جام جهانی آماده شویم. صددرصد برای پرچم و سربلندی تیم ایران در جام جهانی می‌جنگیم.

اظهارات عزت اللهی درباره شرایط تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار