به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعداد ناشران حاضر در TGC ۲۰۱۸ نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و به ۳۰ ناشر خواهد رسید. هماکنون حضور نمایندگان ۱۹ ناشر یا خریدار بینالمللی برای بررسی بازیهای معرفی شده در این رویداد قطعی شده است. توزیع بازی در پلتفرمهای مختلف و پوشش مناطق جغرافیایی متعدد از ویژگیهای ناشران حاضر در این رویداد است.
براساس این گزارش نمایندگان شرکتهایی، چون wargaming.net، Lokum games، Hero craft، Artik Games، Kulun Korea، Playads، IncaGames، GamePlan و Connect۲media به تهران خواهند آمد.
از دیگر خریداران حاضر در این رویداد میتوان به Creative Mobile، All ۴ Games، Gamigo Group، Xendex، Play ۳arabi، Mail.Ru و THQ Nordic اشاره کرد.
ارتباط با ناشران بینالمللی یکی از مهمترین گامهای صادرات بازیهای ویدئویی محسوب میشود و اکنون این فرصت برای تمام بازیسازان ایرانی فراهم است تا به جای حضور در نمایشگاههای گران قیمت خارجی، به TGC۲۰۱۸ آمده و پروژههای بازیسازی خود را برای حضور در بازارهای بینالمللی معرفی کنند.
باتوجه به تجربه برگزاری رویداد TGC در سال گذشته و بازخوردهایی که بازیسازان داشتند، تیم برگزاری از ناشرانی برای حضور در TGC دعوت میکند که بتوانند با بازیسازان ایرانی همکاری کنند.
دومین دوره رویداد TGC در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برپا میشود. علاقهمندان به حضور در این رویداد تنها تا دوم خرداد ماه برای ثبتنام زودهنگام و استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی فرصت دارند.
انتهای پیام/