فرماندار مشهد گفت: ستاد بازسازی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده بهترین راه برای حل مشکلات حاشیه شهر است که کمیته‌های آن فعال شدند

کمیته های ستاد بازسازی بافت‌های فرسوده تشکیل شده است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رحیم نوروزیان در جلسه شورای اداری مشهد  افزود:همچنین  در سفر اخیر رئیس  جمهور مقرر شد که با کمک شهرداری‌ها و افراد توانمند مسکن سازی در این مناطق شروع شود.

وی تصریح کرد: احداث تصفیه خانه در حاشیه شهر مشهد یک خدمت بزرگ به ساکنین این مناطق بوده است و دستگاه‌های دیگر نیز باید خدمات خودشان را اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان اقدامات قرار بگیرند.
 
فرماندار مشهد گفت: سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان از دولت برای حاشیه شهر اعتبار جذب و قراردادهایش بسته شده است و این غیر از اعتبارات داخلی دستگاه هاست که در حاشیه شهر هزینه شده است.

نوروزیان گفت: موافق ایجاد سازمان مستقل حاشیه شهر نیستم و تشکیل این سازمان دردی را دوا نخواهد کرد و فقط تشکیلات موازی در شهر ایجاد می‌کند و باعث شانه خالی کردن دستگاه‌ها ازانجام وظایفشان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در تمامی ادارات قانون عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع به طور کامل اجرایی شود و بازرسان به ادارات برای نظارت اعزام خواهند شد.

فرماندار مشهد افزود: ما همگی خدمتگزاران مردم هستیم و نباید شانی فراتر برای خودمان قائل شویم و باید در همه حال تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

فرماندار مشهد گفت: دستگاه‌های اجرایی توجیه برنامه‌های خود را برای جذب اعتبارات به کمیته برنامه ریزی بیاورند و طرح‌هایی که توجیه نداشته باشند اجرایی نخواهند شد و همچنین دستگاه‌ها طرح‌های خودشان را برای استفاده از تسهیلات اشتغال زایی ارائه دهند تا بتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم.

نوروزیان افزود: با هر گونه افزایش قیمت بی ضابطه قطعا برخورد خواهد شد و بازرسان به این منظور به رصد‌های میدانی خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری جلسه شورای اداری مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.