هندوانه‌هایی با طعم مواد مخدر! + فیلم

پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات ضربتی موفق به انهدام 3 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از یک تن گل شیشه، تریاک، مورفین، هروئین و حشیش شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی در طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ که صبح امروز در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همکاران من در 72 ساعته گذشته عملیات گسترده‌ای را در سطح تهران انجام داده و به موجب آن موفق به شناسایی و انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر در تهران شدند.

رحیمی با اشاره به دستگیری باند حاملان مورفین اظهار کرد: در جریان انهدام این باند15  نفر دستگیر شدند. اعضای این باند نیم تن مورفین را از شهر زاهدان بارگیری کرده و با عبور از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران قصد وارد کردن آن به تهران را داشتند اما با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس در ورودی شهر تهران دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر جزو اولویت‌های پلیس قرار دارند،‌گفت: برخورد با این دو گروه نیز همزمان با برخورد با دانه درشت‌ها در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/

هندوانه ای با طعم تریاک + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.