در ادامه دیدارهای هفته پایانی سری آ ایتالیا، از ساعت 20 و 30 دقیقه ، شش مسابقه همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه دیدارهای هفته پایانی سری آ ایتالیا، از ساعت 20 و 30 دقیقه ، شش مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها میلان و ناپولی پیروز شدند و کروتونه به سری بی سقوط کرد.

تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان فیورنتینا بود که موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف را در هم بکوبد. ابتدا جیوانی سیمئونه در دقیقه 20 ویولا را پیش انداخت اما روسونری در ادامه توسط چالهانغلو 23 ، کوترونه 42 و 59، کالینیچ 49 و بوناونتورا 76 پنج گل به ثمر رساندند تا فصل را با پیروزی پرگل تمام کنند. میلان با این برد 64 امتیازی شد و فصل را در رتبه ششم به پایان رساند و سهمیه لیگ اروپا به دست آورد. فیورنتینا نیز نیز 57 امتیازی و در رتبه هشتم ماند و نتوانست جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد.

در دیگر دیدار مهم، ناپولی نایب قهرمان این فصل سری آ با نتیجه دو بر یک کروتونه را شکست داد . میلیک 23 و کایخون 32 گلهای ناپلی ها را به ثمر رساندند و تک گل کروتونه را تومینلو دقیقه 91 زد تا این تیم در آخرین ثانیه های حضورش در سری آ گل هم زده باشد. کروتونه به این شکست در رتبه هجدهم باقی ماند و به عنوان سومین تیم پس از بنونتو و ورونا به سری بی سقوط کرد. ناپولی نیز با این پیروزی 91 امتیازی شد و به نخستین تیم تاریخ سری آ تبدیل شد که از مرز 90 امتیاز عبور می کند اما قهرمان نمی شود.

در دیگر مسابقات کالیاری با یک گل آتالانتا را شکست داد تا از سقوط فرار کند. آتالانتا نیز مانند میلان سهمیه لیگ اروپا به دست آورد. کیه وو دیگر تیم منطقه خطر سقوط نیز با یک گل بنونتوی سقوط کرده را برد. اودینزه با همین نتیجه بولونیا را شکست داد تا این تیم نیز در سری آ ماندنی شود. اسپال هم سه بر یک سمپدوریا را شکست داد تا همه تیم های در خطر سقوط به جز کروتونه در هفته پایانی پیروز شوند و کروتونه به سری بی سقوط کند.

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی سری آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار