باهنر گفت:جشن گلریزان برای ۱۳۵ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در 31 اردیبهشت‌ماه خبر داد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمود باهنر در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به چشم انتظاری 135 زندانی جرائم غیر عمد به کمک خیران گفت: این مراسم در مرکز استان سمنان،31 اردیبهشت‌ماه در باغ شهر این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان در سایر شهرستان های استان سمنان، افزود: سال گذشته مردم استان سمنان 281 میلیون تومان در جشن گل‌ریزان مشارکت داشتند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان  با بیان اینکه میزان مشارکت مردم و خیران سمنانی در این مراسم نسبت به سال 95 بالغ‌بر 70 میلیون تومان رشد داشته است تصریح کرد: جشن گل‌ریزان در شهرستان گرمسار 9 خردادماه در سالن فرهنگیان خانه معلم برگزار می‌شود.

باهنر افزود: مراسم گلریزان زندانیان در تالار جوان دامغان برگزار می شود.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان ادامه داد:این جشن در دامغان بیستم خردادماه و در شاهرود نیز هفتم خردادماه به میزبانی کانون شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری خیریه ها می توان اقداماتی در جهت آزادی زندانیان انجام داد، گفت: همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های استان سمنان در این جشنواره می‌تواند نقش مؤثری در آزادی تمام زندانیان جرائم غیر عمد ایفا کند.

انتهای پیام/ ب

وضعیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.