معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری 186هزار و 472 نفر ساعت دوره آموزشی در دادگستری استان کرمان در سال 96 خبر داد .

186 هزار و 472 نفر ساعت دوره آموزشی در دادگستری کرمان برگزار شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد باقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان صبح امروز در اولین شورای آموزشی دادگستری استان کرمان در سال 97 اظهار داشت: در سال گذشته 138 دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برای قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان برگزار شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: 92 دوره آموزشی به میزان 111 هزار و 310 نفر ساعت، ویژه کارکنان اداری و همچنین 28 دوره آموزشی به میزان 17 هزار و 316 نفر ساعت برای قضات سراسر استان کرمان و 18 دوره آموزشی به میزان 57 هزار و 846 نفر ساعت برای مشاغل پیرامونی دادگستری برگزار شده است.

وی گفت: اجرای آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و کارایی خود را نیز افزایش دهند.

اسلامی خاطر نشان ساخت: برنامه ریزی های انجام شده در راستای برگزاری این دوره ها برای بهبود سطوح شایستگی و عملکرد سازمانی قضات وکارکنان اداری می باشد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان عنوان کرد: آموزش كارمندان در ادارات یك امر حیاتی و اجتناب‌ناپذیر است كه باید بطور مستمر با مجموع فرآیندهای مدیریت مورد توجه قرار گیرد تا سایر فعالیت‌های مدیریت بتواند موثر واقع شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.