کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی مامور قلابی در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار مامورنما با ۱۰ میلیارد کلاهبرداری خبرداد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی در شهرستان‌های اراک، فراهان و کمیجان کرده بود، خبر داد.

سردار عزیزی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تحقیقاتی از سوء استفاده و کلاهبرداری گسترده فردی با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی در چند شهرستان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او آغاز شد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، هویت این فرد شناسایی و مشخص شد او با جعل عنوان اقدام به ۱۰ میلیارد کلاهبرداری در شهرستان‌های اراک، فراهان و کمیجان کرده و برابر دستور مراجع قضائی تحت تعقیب است.

حفاری‌های غیرمجاز سرنخی برای پیدا کردن کلاهبردار مامورنما

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات سرنخ‌هایی از فعالیت‌های این فرد در امر حفاری‌های غیرمجاز برای کشف اشیاء قدیمی به دست آمد و محل‌های تردد این فرد تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: سرانجام محل اختفای این فرد که با روش‌های مختلف سعی بر فرار از اجرای قانون را داشت، شناسایی و در عملیاتی به همراه یکی از همدستانش دستگیر شد.

سردرا عزیزی از کشف برخی ادوات مجرمانه از مخفیگاه این فرد خبر داد و گفت: متهم و همدستش در این عملیات دستگیر شده، برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام /ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.