پایگاه اینترنتی مانیتور در تازه‌ترین سرمقاله خود گفت: ایران در گروه مرگ قرار دارد که باید با ۲ غول فوتبال اروپا یعنی پرتغال و اسپانیا مبارزه کند.

هواداران فوتبال ایران بیش از حد رویایی هستندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی مانتیور اوگاندا در تازه ترین سرمقاله خود به این موضوع پرداخت که ایرانی ها شانس بیاورند تیم آخر مرحله گروهی جام جهانی نشوند و هواداران تیم ملی فوتبال ایران بیش از حد رویا پرداز هستند که انتظار صعود از گروه مرگ را دارند.

بر اساس این گزارش این موضوع صحیح است که  جواز حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه همانطور که از یکی از بهترین تیم‌های آسیا انتظار می‌رفت به راحتی و با قدرت به دست آمد اما تیم ملی  فوتبال  ایران هنوز به اندازه کافی خوب نیست که با چالش‌های قویتر از آنچه که با تیم‌هایی همچون چین و قطر داشته است، مواجه شود.

ایران در گروه مرگ قرار دارد که باید با 2 غول فوتبال اروپا یعنی پرتغال و اسپانیا و البته مراکش قدرتمند مبارزه کند و منطقی است که بگوییم بهترین امیدواری ایران این است که از به پایان بردن مرحله گروهی جام جهانی در جایگاه آخر گروه آن هم برای سومین دوره متوالی خودداری کند و حتی در صورت رخ دادن معجزه هم فوتبالدوستان ایرانی نباید برای صعود از مرحله گروهی امیدوار باشند.

این گزارش حاکیست با وجود خط دفاعی مستحکم تیم ملی، نقطه ضعف ایران این است که آنها در خط حمله حرف زیادی برای گفتن ندارند چرا که  مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران در بازی های انتخابی در 10 بازی 10 گل تنها به ثمر رساندند.

در تیم ملی فوتبال ایران تنها سردار آزمون وسامان قدوس می توانند هیجان را بوجود آورند که برای یک تیم 11 نفره فاکتور نه چندان مهمی است.

به طور حتم حذف ایران از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی آسان ترین پیش بینی ممکن است و هواداران ایرانی بی جهت نباید امیدوار باشند.

انتهای پیام/

حسادت آفریقایی ها به فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
واقعیت رو گفته. کجاش حسودیه. این دوره بدونید که یک امتیاز هم نمی تونه ایران کسب کنه