کارشناس تربیت وخانواده گفت: فرزندپروری والدین نیاز به فرهنگ سازی دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همایش کارکرد‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده با حضور مریم اردبیلی، استاد دانشگاه و کارشناس تربیت وخانواده در اراک برگزار شد.

مریم اردبیلی استاد دانشگاه و کارشناس تربیت وخانواده درحاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکگفت: فرزندپروری والدین نیاز به فرهنگ سازی دارد و باید والدین برای تربیت صحیح و داشتن فرزندان موفق فرزندپروری را آموزش ببینند.

اردبیلی افزود: بچه زمانی می‌تواند به گونه‌ای مسئولیت پذیر و مطمئن وارد جامعه شود که ارتباطی مبنی بر اعتماد را در خانه لمس کرده باشد و در جایی محترم شمرده شده باشد و عزت نفسش رشد کرده باشد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ فرزند پروری در جامعه گسترش یابد اضافه کرد: فرزند پروری مهارتی است که باید آن را یاد گرفت تا بتوان هیجانات کودکان را کنترل کرد و در مسیر صحیح پرورش داد.

مریم اردبیلی استاد دانشگاه و کارشناس تربیت وخانواده باو جود داشتن ۵ فرزند در امور اجتماعی هم فعال است و به صورت عملی ثابت فرزندآوری مانع فعالیت اجتماعی زنان نیست.

همایش کارکرد‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده سه شنبه اول هرماه در سالن زیتون شهر اراک برگزار می‌شود و مهمان بعدی این همایش در روز بیست و نهم خرداد ماه جاری دکتر حبشی خواهد بود.

انتهای پیام / ج

همایش کارکرد‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.