مراسم تجليل از ٢ هزار و ١٧١ قهرمان و افتخار آفرين كشور با حضور رييس جمهور برگزار شد

مراسم تجلیل از ورزشکاران برگزار شد / اهدای 25700 سکه به قهرمانانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  المپيك ايران، مراسم تجليل از ٢ هزار و ١٧١ قهرمان و افتخار آفرين ورزش كشور با حضور دكتر روحانی رييس جمهور كشورمان برگزار شد در اين مراسم  وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با تقدیر از حمایت‌های دولت از جامعه ورزشی ایران، گزارشی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اعتلای ورزش کشور ارائه کردند.

همچنین الهه منصوریان قهرمان ووشو، مهدی زمانی قهرمان تیراندازی جانبازان به نمایندگی از فدراسیون جانبازان و معلولین،  فرشته کریمی به نمایندگی از بانوان قهرمان فوتسالیست و بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری کشور در سخنانی به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات و مسائل مختلف مرتبط با ورزش قهرمانی کشور پرداختند.

رئیس جمهور در این مراسم از 12 قهرمان و فدراسیون برگزیده ورزش کشور با اهدا لوح تقدیر، تجلیل کرد.

اهدای 25700 سکه به قهرمانان 

در این مراسم 25700 سکه به فدراسیون های ورزشی  اهدا شد. فدراسیون کشتی  3330 سکه ،فدراسیون جانبازان۲۹۵۰ سکه، فدراسیون ناشنوایان  ۱۸۸۵ سکه، فدراسیون کاراته  ۱۴۵۰ سکه، فدراسیون وزنه‌برداری ۱۳۵۵ سکه، فدراسیون تکواندو  ۱۳۳۲ سکه، فدراسیون والیبال  ۱۳۱۳ سکه و فدراسیون فوتبال با ۱۱۵۰ سکه دریافت کردند. 

این سکه های بابت پاداش ورزشکاران برای سال های 1395 و 1396 بود.

انتهای پیام / 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار