دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود قدرت السد، اگر ترکیب فعلی استقلال حفظ شود این تیم مشکلی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

طباطبایی: استقلال ترکیب فعلی را حفظ کند، مشکلی برای بازی با السد ندارد/ حمایت هواداران برگ برنده تیم های ما مقابل قطری ها استهادی طباطبایی دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تقابل استقلال ایران با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: السد از تیم‌های مدعی غرب آسیا محسوب می‌شود، اما اگر استقلال بتواند شرایط خوب فعلی خود را حفظ و بازیکنان باکیفیت جدیدی جذب کند، می‌تواند به مرحله بعدی برود. بعید می‌دانم استقلال با وینفرد شفر مشکل خاصی برای بازی با السد داشته باشد و حتی احتمال دارد در بازی رفت خیال خود را از راهیابی به مرحله نیمه نهایی تا حدی راحت کند.

او ادامه داد: السد در بازی با پرسپولیس نشان داد تیم با برنامه‌ای است که به همین راحتی مغلوب نمی‌شود. حضور بازیکنانی مانند ژاوی هرناندز و بغداد بونجاح در کنار ملی پوشان قطری این تیم قدرت السد را اثبات می‌کند، اما درصورت تقویت استقلال در فصل آینده شک نکنید این تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

طباطبایی درباره تاثیر جدایی مامه تیام از استقلال در کیفیت فعلی این تیم گفت: در طول یک هفته اخیر اخبار زیادی درباره جدایی مامه تیام از استقلال به گوش می‌رسد، اما تاکنون حضور این بازیکن در تیم کویتی قطعی نشده است. اگر تیام از استقلال برود مسئولان این باشگاه باید دنبال جذب جایگزینی مطمئن برای او بروند.

دروازه بان سابق استقلال درمورد اهداف وینفرد شفر برای بازگرداندن استقلال به سطح اول آسیا گفت: وقتی شفر چنین هدفی دارد باید با تقویت استقلال، تیمش را آماده دست یابی به این هدف بکند. استقلال فصل پیش ثابت کرد در مسیر خوبی گام گذاشته و می‌تواند بار دیگر به رتبه‌های خوبی در لیگ قهرمانان برسد، اما برای تکمیل این روند نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد.

کارشناس فوتبال ایران درمورد رویارویی پرسپولیس با الدحیل قطر در این مرحله اظهار داشت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و اینکه الدحیل در طول یک سال اخیر بدون شکست قهرمان جام ستارگان، امیر کاپ و جام حذفی قطر شده کار برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش در این مرحله بسیار سخت است. البته اگر پرسپولیس بتواند بازیکنانش را حفظ کند می‌تواند به صعود امیدوار بماند.

او افزود: تفاوت تیم‌های ایرانی با نمایندگان قطر این است که ما از حمایت پرشور هواداران استفاده می‌کنیم و می‌توانیم با استفاده از این برگ برنده اتفاق‌های خوبی در لیگ قهرمانان رقم بزنیم.

مربی سابق تیم ملی امید درباره اینکه آیا بهتر نبود تیم‌های ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌رفتند تا حضور یک تیم ایرانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان قطعی شود، تصریح کرد: تفاوتی از این لحاظ وجود ندارد چراکه اگر استقلال و پرسپولیس از سد السد و الدحیل بگذرند حضور یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان قطعی می‌ود.

انتهای پیام/

اظهارات هادی طباطبایی درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار