نماینده مردم شهرستان جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:ستاد بحران کشاورزی جنوب کرمان در مرکز استان تشکیل ،وام های کشاورزان جنوبی با 10 درصد اولیه تمدید می شود.

تمدید وام های کشاورزان جنوب کرمان با 10 درصد اولیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت : زمینه حضور بیش از 30 نفر از کشاورزان جیرفت و عنبرآباد و جنوب کرمان را با همکاری احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در پی مشکلات اقتصادی و ور شکستگی با وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل بانک کشاورزی کشور دیدار کردند.

وی افزود : توافقات اولیه ای در این دیدارها صورت گرفت که با 10 درصداولیه، وام های کشاورزان تمدید و بصورت اقساط دراز مدت بازپرداخت شوند.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدارها توافقات دیگری صورت گرفت که بزودی ستاد بحران کشاورزان جنوب در مرکز استان تشکیل گردد که 2سال وام های کشاورزان بدون سود و دیرکرد استمهال شود.

کمالی پور تصریح کرد: روز شنبه سفر معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان زندان های کشور دکتر جهانگیر به شهرستان جیرفت را در دستور کار داریم که زندان جیرفت را از مرکز شهر به حواشی شهر انتقال دهیم و مشکلات زندان جیرفت را در بررسی و در جهت حل آنها اقدام نماییم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۰۲:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام اگر می شود وامهای کشاورزان جنوب را تمدید کنید
آخرین اخبار