با تولید و فرآوری بیش از سه هزار و 500 تن بذر گندم و 710 تن بذر جو در استان سمنان ، توزیع این بذور در استان سمنان آغاز شد.

آغاز توزیع بیش از 4 هزار تن بذر در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سهیل دانایی رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی سازمان تعاون روستایی استان سمنان گفت: بذور گندم و جو برای کشت پائیزه این محصولات بین کشاورزان توزیع می شود.

وی افزود: سه اتحادیه تعاون روستایی در سمنان، شاهرود و گرمسار، تولیدکنندگان بذر در استان سمنان هستند.

دانایی گفت: طبق مصوبه وزارت جهادکشاورزی، بذر جو کیلویی 18 هزار ریال و بذر گندم گواهی شده کیلویی 119 هزار و 500 ریال به فروش می رسد.

کشاورزان برای خرید بذور گندم و جو مورد نیاز خود می توانند به اتحادیه ها و شرکتهای تحت پوشش شبکه تعاونی روستایی استان سمنان مراجعه کنند.

انتهای پیام / گ

قیمت بذر جو کیلویی 18 هزار ریال و بذر گندم گواهی شده کیلویی 119 هزار و 500 ریال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
با سلام خدمت شما . خوب است نوع ارقام و توضیحات مربوط به بروشور کیفیت گندم ، بهره وری و ارتفاع و میزان متوسط برداشت و پرآبی یا کم آبی ، مقاومت در برابر سرما، تنشهای گرمایی ، و ریزش و موارد مهم دیگر نیز اطلاع رسانی گردد تا در تصمیم گیری جهت انتخاب نوع بذر به کشاورز کمک نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
بذر گندم گواهی شده کیلویی 119 هزار و 500 ریال !!!!؟؟؟؟ مطمئنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
بذر گندم گواهی شده کیلویی 119 هزار و 500 ریال !!!!؟؟؟؟ مطمئنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 119.500ریال یعنی هر کیلو یازده هزارونهصد و پنجاه تومان!!!!!! فکر نمی کنید 19.500 نوزده هزار و پانصد ریال صحیح باشد؟؟؟