یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم‌افزاری شده است که به کمک آن می‌توان متون مختلف را ارزان و با سرعت ترجمه کرد.

ترجمه متون خود را از شرکت‌های دانش بنیان بخواهید/ مترجمان خبره ترجمه متون شما را به عهده می‌گیرندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پز‌شكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه د‌ر شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می‌کنند؛ معرفی کند.

امروزه بسیاری از متن‌های بین‌المللی به زبان‌هایی غیر فارسی هستند و برای ترجمه آنها باید دست به دامن مترجمان شویم اما یکی از استارت‌آپ‌ها کار ترجمه را آسان کرده است.

نرم‌افزار تلفن همراهی طراحی شده است که کار ترجمه را به آسانی انجام می‌دهد؛ این نرم‌افزار با روشی نوین کار ترجمه را به تعداد بسیاری از مترجمان می‌سپارد و هر یک از مترجمان قسمتی از متن را ترجمه می‌کنند.

بسیاری از افراد معتقدند که سپردن ترجمه به تعداد زیاد مترجم کار بسیار اشتباهی است اما طراحان این نرم‌افزار معتقدند که معیارهای مشخصی برای کیفیت ترجمه وجود ندارد و همچنین تنها مترجمان حرفه‌ای با این نرم افزار همکاری می‌کنند.

 افزایش سرعت و کیفیت ترجمه با  نرم‌افزارهای دانش بنیان

این نرم افزار با استفاده از فناوری‌های جدید روند ترجمه و مدت زمان آن را تا 40 درصد کاهش داده است و متناسب با این کاهش زمان کیفیت ترجمه را به میزان قابل توجهی بالا برده است.

این سایت باعث شده است که در هر ساعتی بتوانیم به مترجمان خبره دسترسی داشته باشیم، همچنین ترجمه با قیمت بسیار ارزان و اشتغال‌زایی برای جوانان از نکات مثبت این نرم‌افزار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.