عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و ترسی از مواجه شدن با تیم الدحیل قطر نداریم.

ابوالفضل روغنی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رویارویی پرسپولیس برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  الدحیل قطر یکی از بهترین تیم های دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بود اما تیم ما قدرتمند است و ترسی از مواجه شدن با این  تیم قطری نداریم.

او ادامه داد: به هر حال برانکو تاکتیک های خاص خود را برای رویارویی با تیم الدحیل قطر طراحی می کند و با ارائه بازی های خوب در دور رفت و برگشت می توانیم از سد این تیم قطری عبور کنیم.

روغنی درباره اینکه بازی برگشت پرسپولیس برابر الدحیل قطر در شب تاسوعا است، بیان کرد: هنوز زمان دقیق این بازی به باشگاه اعلام نشده است تا برای تغییر زمان این دیدار اقدام کنیم. به هر حال هواداران می توانند در شب تاسوعا شور حسینی در ورزشگاه آزادی ایجاد کنند.

بحث تمدید قرارداد بازیکنان در جلسه هیئت مدیره مطرح شد 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان گفت: بحث تمدید قرارداد بازیکنان فعلی یکی از موضوعاتی بود که در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و قرار است بازیکنان به باشگاه تشریف بیاورند تا تکلیف خود را مشخص کنند. برخی از بازیکنان به  مسافرت خارج از کشور رفتند و بعضی دیگر هم در تیم ملی حضور دارند.

او ادامه داد: تنها صادق محرمی از باشگاه پرسپولیس جدا شده  و خارج شدن دومین بازیکن از باشگاه  هنوز قطعی نشده است. همچنین برخی از بازیکنان  گفتند به باشگاه می آیند تا قراردادشان را تمدید کنند.

برانکو هنوز لیست نهایی بازیکنان مدنظرش را به باشگاه نداده است 

روغنی درباره وضعیت محسن مسلمان بیان کرد: به طور مشخص از همه بازیکنان خواستیم تا قراردادشان را با باشگاه پرسپولیس تمدید کنند و با مسلمان هم وارد مذاکره شدیم. البته برانکو لیست نهایی را به باشگاه نداده است تا مشخص شود چه بازیکنانی را برای فصل بعد می خواهد.

فدراسیون فوتبال درباره تغییر حامی مالی تصمیم می گیرد 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه حامی مالی باشگاه 19 میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: تعهدات مالی میان باشگاه و حامی مالی وجود دارد که طرفین باید اجرا کنند. باشگاه هنوز با حامی مالی قرارداد دارد و فدراسیون فوتبال درباره تغییر حامی مالی تصمیم بگیرد.

روغنی درباره وضعیت افشین پیروانی بیان کرد: پیروانی سال ها برای فوتبال کشورمان افتخار آفرینی کرده است و قدر زحمات او را می دانیم. به هر حال منتظر هستیم تا مراجع ذی صلاح رای خود را درباره پیروانی صادر کنند تا تکلیف او را مشخص کنیم.

طبق آئین نامه نقل و انتقالات بازیکن جذب می کنیم 

او درباره اینکه پرسپولیس قصد دارد با بازیکنان جدید قرارداد داخلی ببندد تا بعد از رفع محرومیت از آنها استفاده کند، بیان کرد: به طور حتم طبق روال قانونی عمل می کنیم و خلاف قانون کاری را انجام نمی دهیم. همچنین تابع سازمان لیگ برتر هستیم و طبق آئین نامه نقل و انتقالات بازیکن جدید می گیریم.

عضو هیئت مدیره درباره اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس قرار نیست در بازی سوپر جام شرکت کند، گفت: این موضوع در جلسه هیئت مدیره مطرح نشده و قرار است برابر استقلال بازی کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
یکی به برانکو بگه ما محروم هستیم با مسلمان لجبازی نکن
آخرین اخبار