به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،نرگس شالچیان افزود: مهارت
ارتباطات موثر، شناسایی جاذبههای گردشگری و تفریحی نوین و مسیرهای گردشگری، زبان عربی، حرم شناسایی، آموزش IT و کار با رایانه و توسشناسی و ... از دیگر مواردی است که در این دورهها آموزش داده میشود.
وی با اشاره به حضور زائران و مسافران فراملی در شهر مشهد و لزوم افزایش توانمندیهای پرسنل مراکز اطلاعات سفر در ارائه خدمات چند زبانه، گفت: در این دورهها چندین دوره آموزشی زبانهای انگلیسی و عربی و همچنین دوره ویژه روابط
بینالملل و
دیپلماسی برگزار میگردد.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: دورههای آموزشی پرسنل مراکز اطلاعات سفر و تلفن پاسخگوی سفر به منظور توانمندسازی هر چه بیشتر این افراد در حوزه شناخت صنعت
گردشگری، افزایش سطح آگاهیها و دانشهای تخصصی و ایجاد ارتباطات موثر در تعاملات اجتماعی افراد در جهت افزایش رضایتمندی زائران و شهروندان در دست برگزاری است.
نرگس شالچیان با اشاره به اینکه دورههای آموزشی یاد شده در یک دوره 38 روزه برگزار میگردد افزود: این کلاسها به مدت 76 ساعت از بیست و ششم اردبیهشت ماه لغایت بیست و پنجم تیرماه 97، در فرهنگسرای انتظار واقع در فرهنگسرای انتظار واقع در بولوار مجد برگزار میشود.
گفتنی است شناخت جاذبههای نوین گردشگری، مذهبی، تاریخی، و تفریحی مشهد و آشنایی با مسیرهای
حرم مطهر به صورت بازدید میدانی انجام میپذیرد تا کارکنان به صورت کاملا عینی با این اماکن آشنا شوند تا بهتر پاسخگو نیازهای زائران در حوزه گردشگری باشند.
انتهای پیام// ج.ر
برگزاری دورههای آموزشی مختلف با هدف افزایش دانش تخصصی افراد