تمامی ظرفیت ها برای دفاع از انقلاب و کشور مهیا است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:دشمنان ما در عرصه های نظامی در منطقه، مغلوب قدرت بی همتای جمهوری اسلامی شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ ، سردار یدالله بوعلی در آئین صبحگاه مشترک امروز که به مناسبت سوم خرداددر یاسوج برگزار شد؛ با گرامی داشت عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر افزود:رویداد بزرگ آزاد سازی خرمشهر سند افتخار و ایثار ملت ایران در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت ها برای دفاع از انقلاب و کشور مهیا است به موضع گیری های ترامپ رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ما در عرصه های نظامی در منطقه، مغلوب قدرت بی همتای جمهوری اسلامی شدند و در تلاشند با توطئه های دیگر از جمله خروج غیر قانونی از برجام سیاست های شیطانی خود را جامه ی عمل بپوشانند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امریکا با یک رئیس جمهور دیوانه نما دنبال ترساندن ملت‌ها است، گفت: در طول تاریخ ثابت شده آمریکا هیچ زبانی جز قدرت و زور نمی‌فهمد.

بوعلی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با همان خط و سیر اول انقلاب در مقابل نظام یاوه گویی می‌کنند و هیچ تغییری در رفتار و منش آنان نسبت به جمهوری اسلامی تاکنون نداشته‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر سند افتخار شیعیان و تمام رزمندگان ایران اسلامی است، ابراز کرد: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در تمام عرصه‌های دفاع مقدس سربلند بوده و عملیات‌های غرور آفرینی را انجام دادند. 

 انتهای پیام/غ

آمریکا هیچ حرفی جز زور نمی فهمد

برچسب ها: سپاه ، سوم خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.