رییس شورای اجتماعی محلات مشهد از مشارکت ۶ هزار مشهدی در اولین دوره از مسابقات بزرگ فوتسال رمضان جام محلات مشهد خبر داد.

مشارکت ۶ هزار مشهدی در اولین دوره از مسابقات فوتسال جام محلات مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی منتظری گفت: اولین دوره از مسابقات بزرگ فوتسال رمضان جام محلات مشهد با استقبال 300 تیم از محلات شهر مواجه شد و در نهایت 6 هزار مشهدی در قالب 224 تیم به اولین دوره این مسابقات راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه همه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، تیم‌های محلی هستند، افزود: 158 محله در سطح شهر وجود دارد و در برگزاری این مسابقات تلاش می‌شود هویت محلات مشهد تعمیق شده و حس تعلق شهروندان به شهر و محلات خود افزایش یابد.

رییس شورای اجتماعی محلات مشهد بیان کرد: در دوره اول مسابقات فوتسال رمضان جام محلات مشهد که تا بیستم رمضان ادامه دارد، رتبه‌های اول تا سوم فوتسال مناطق مشخص می‌شود و در پایان این دور 32 تیم به مرحله بعد راه خواهند یافت.

منتظری با اشاره به اینکه اولین دوره از مسابقات فوتسال به صورت آزاد برگزار می‌شود، افزود: در مرحله دوم نیز تیم‌های برتر مناطق با هم به رقابت پرداخته و تیم‌های برتر در پایان ماه مبارک رمضان مشخص خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات با داوری هیئت فوتبال شهرستان مشهد و همکاری معاونت تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌گردد، اظهار کرد: مسابقات هر شب از ساعت 21 تا یک بامداد در 8 سالن فوتسال شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
 
انتهای خبر//ع.ع
 

آغاز مسابقات فوتسال جام محلات مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.