مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بر ضرورت ساماندهی وضعیت مشاوره در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، فاطمه سادات حسینی در نشست ساماندهی مراکز مشاوره استان کرمان گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید سه مرحله هدف گذاری، برنامه ریزی و پیگیری و نظارت را مد نظر قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه متولیان مربوطه تاکنون اقدامات خوبی برای شناسایی نقاط ضعف انجام داده اند، ادامه داد: باید تقسیم کار بین نهاد‌های ارائه دهنده خدمات مشاوره‌ای صورت گیرد تا افراد از سنین پائین مورد آموزش قرار گیرند و این موضوع موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی گفت: وضعیت نابسامان برخی خانواده‌ها موجب تغییر کارکرد‌های آن و بروز برخی آسیب‌های اجتماعی شده است که با بهبود وضعیت خدمات مشاوره‌ای در جامعه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تاکید کرد: باید سامانده و خرد جمعی وجودداشته باشد تا وضعیت مشاوره‌ها بهبود بیشتری یابد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های ابلاغی از کشور امکان رفع بخشی از مشکلات و مسائل را دارند و دراستان‌ها نیز متناسب با شرایط موجود باید موارد بومی را به آن‌ها اضافه کرد.

شرکت کنندگان در این نشست نیز به بیان دیدگاه‌های خود در این باره پرداختند.

انتهای پیام/ی

توجه به اسناد بالادستی ضروری است

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار