به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفتهای که گذشت، طرح اکران ماه مبارک رمضان آغاز شد. طرحی که به فروش فیلمهای سینمای ایران سرعت بخشید و باعث شد که بسیاری از مردم سینما را برای اوقات فراغت خود انتخاب کنند. در این هفته فیلمهای سینمایی «مصادره»، «لاتاری» توانستند مخاطبان بیشتری را به سمت گیشههای سینما جذب کنند.
فیلم سینمایی «مصادره» با در اختیار داشتن 62 سالن نمایش؛ 15 میلیارد و 350 میلیون تومان
فیلم سینمایی«لاتاری» با در اختیار داشتن 60 سالن نمایش؛ 14 میلیارد و 530 میلیون تومان
فیلم سینمایی«به وقت شام» با در اختیار داشتن 38 سالن نمایش؛ 13 میلیارد و 300 میلیون تومان
فیلم سینمایی «لونه زنبور» با در اختیار داشتن 36 سالن نمایش؛ 9 میلیارد و 100 میلیون تومان
فیلم سینمایی «تگزاس» با در اختیار داشتن 149 سالن نمایش؛ 7 میلیارد و 400 میلیون تومان
انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با در اختیار داشتن 120 سالن نمایش؛ 7 میلیارد و 250 میلیون تومان
فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» با در اختیار داشتن 121 سالن نمایش؛ 2 میلیارد و 350 میلیون تومان
فیلم سینمایی«چهارراه استانبول» با در اختیار داشتن 119 سالن نمایش؛ 1 میلیارد و 800 میلیون تومان
فیلم سینمایی«خجالت نکش» با در اختیار داشتن 84 سالن نمایش؛ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان
فیلم سینمایی«خوک» با در اختیار داشتن 38 سالن نمایش؛ 710 میلیون تومان
فیلم سینمایی«آن سوی ابرها» با در اختیار داشتن 12 سالن نمایش؛ 126 میلیون تومان
فیلم سینمایی«جشن دلتنگی» با در اختیار داشتن 27 سالن نمایش؛ 125 میلیون تومان
انتهای پیام/