فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: چهار سوداگر مرگ در محور‌های مواصلاتی استان دستگیر شدند.

دستگیری سوداگران مرگ در مرزهای خوزستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، ۲ محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم موفق به کشف ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و متوقف کردن یک دستگاه تریلی کشنده در یکی از محور‌های ورودی اهواز شدند.

عباس‌زاده در ادامه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه موتور سیکلت را توقیف کنند.

وی در ادامه از کشف ۲۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در اهواز خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها در مجموع ۱۳۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.

انتهای پیام/ی

 

دستگیری مواد فروشان در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.