سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: تیم فوتبال رئال مادرید دارای نخبه های زیادی است اما ما هم تیم خوبی داریم و هر اتفاقی می تواند در زمین رخ دهد.

کلوپ : رئال نخبه های زیادی دارد اما وضعیت تیم ما هم خوب است/بازیکنان رئال مانند یک ساعت کار می کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت : بازیکنان رئال مانند یک ساعت کار می کنند. 

او افزود: تیم فوتبال رئال مادرید دارای نخبه های زیادی است اما ما هم تیم خوبی داریم  با این حال اگر بازیکنان ما قابل مقایسه نیستند اما فردا یک فوتبال را پیش رو داریم و هر اتفاقی می تواند در زمین رخ دهد. 

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در ادامه گفت: شاید اگر ما 10 بازی مقابل رئال قرار بگیریم بازنده باشیم اما در مورد بازی فردا مسئله متفاوت است و ما می توانیم برنده باشیم . این بازی برای من یک چالش بزرگ است اما ما می توانیم برنده این دیدار باشیم. 

کلوپ درباره محمد صلاح اظهار داشت: او در فرم خوبی قرار دارد و میتواند کمک زیادی به ما داشته باشد. 

زیدان همیشه یک بازیکن و یک مربی برتر بوده است

او در ادامه و درباره زیدان عنوان داشت : زیدان همیشه یک بازیکن و یک مربی برتر بوده است و من با گفتن این مسئله مشکلی ندارم اما من به تیم خودمان اعتقاد دارم و معتقدم که می توانیم موفق باشیم.  تفاوت بزرگ این است که فینال لیگ قهرمانان با دیگر بازی ها متفاوت است .  تفاوت های زیادی وجود دارد که از جمله آن ها   آماده سازی ها، متقاعد کردن ها و  آرامش است. من مطمئن هستم که در فینال قبلی که در دورتموند حضور داشتم  عصبی تر بودم. من هرگز انتظار نداشتم کهکه این اتفاق خوب برای من رخ دهد.

او افزود:رسیدن به دیدار نهایی مشکل اس ، این یک فرصت منحصر به فرد است و من  خوشحال هستم که بار دیگر در فینال حضور دارم و در کنار این بازیکنان حضور دارم  آنها با روش باور نکردنی مبارزه کرده اند. آنها شایستۀ حضور در اینجا هستند. من خیلی افتخار میکنم .

بازیکنان رئال مادرید مانند ساعت سوئیسی دقیق کار کرده و فوتبالی فوق العاده را ارائه می دهند

کلوپ درباره زیدان بیان داشت : مدت  حضور من در لیورپول بیشتر از زیدان در رئال مادرید بوده اما او در حال فتح سومین لیگ قهرمانان است. بازیکنان رئال مادرید مانند ساعت سوئیسی دقیق کار کرده و فوتبالی فوق العاده را ارائه می دهند.

او ادامه داد: تفاوت های زیادی بین دو تیم وجود دارد  اما ما هر 2 به فینال رسیده ایم. من تا به حال حضور در 2 فینال متوالی لیگ قهرمانان را تجربه نکرده ام و  رئالی ها حالا انگیزه بیشتری نسبت به ما دارند.ما لیورپول هستیم و  هنوز با ما بازی نکرده اند. کسی  تصور نمی کرد لیورپول به فینال برسد اما این اتفاق رخ داد. ما با بیشترین گل زده و بهترین نتایج به فینال رسیدیم  ما نمی توانیم در سطح رئالی اما تاکتیک ها در فوتبال باعث می شوند شما بتوانید حریف را در سطح خود بیاورید.

من اعتقاد دارم یک تیم باید ابتدا به قدرت خود متکی بوده و بعد سعی بر تطبیق پذیری با حریف داشته باشد. مهم ترین چیز روحیه است و فراموش نکنید ما 9 ماه پیش تیمی باکیفیت بودیم اما این عملکرد روحیه خاصی برای ما ایجاد کرده است و این برای ما مهمترین قدرت ماست.

کیفیت نیمکت رئال مادرید فوق العاده است 

کیفیت نیمکت رئال مادرید فوق العاده است و هیچ تیمی مانند آنها نیست اما ما نیز بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم و با توجه به داشته هایمان در شرایط خوبی قرار داریم.ما آماده ایم اما این تنها رکن برای پیروزی در فینال نیست و به کمی شانس هم نیاز داریم. نباید خودمان را با تیم دیگر مقایسه کنیم زیرا شاید برخی تیم ها شرایط و ابزار بهتری از ما داشته باشند اما حالا لیورپول به فینال رسیده است.

انتهای پیام / 

اظهارات کلوپ پیش از بازی با رئال مادرید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار