نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید از تمام ظرفیت داخلی استفاده کنیم و نباید همه امید مردم در مسائل اقتصادی را به برجام گره می‌زدیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید صادق طباطبائی‌نژاد  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع برجام و مذاکره با اروپا به‌جایی نمی‌رسد.

وی افزود: در زمان دولت اصلاحات هم که با اروپا مذاکره شد منفعتی به ایران نرسید و دستاورد برجام خروج از منشور سازمان ملل یا بند 7 بود اما از نظر اقتصادی مثمر‌ثمر نبود.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون وضعیت اقتصادی نابسامانی داریم و توپخانه دشمن در مراکز اقتصادی ایران فعال است که باید با برنامه‌ریزی دقیق با دشمن مقابله کرد.

 وی افزود: باید از تمام ظرفیت داخلی استفاده کنیم و نباید همه امید مردم در مسائل اقتصادی را به برجام گره می‌زدیم.

طباطبائی‌نژاد درباره تعرفه برق و گاز منطقه اردستان گفت: سال گذشته مکاتباتی درباره تغییر اقلیم منطقه کوهستانی اردستان و تغییر اقلیم منطقه گرمسیر اردستان داشتیم که امیدواریم با پیگیری‌های آتی به سرانجام برسد

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال‌زایی سهمیه‌های خودروهای نیسان را به 100 دستگاه اضافه کردیم که تعداد 30 دستگاه واگذارشده و الباقی طبق روال قانونی کمیته امداد واگذار می‌شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات کاخ سرهنگ آباد زواره عنوان کرد: بعد از آتش‌سوزی کاخ تاکنون مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است و با مالکین این مجموعه در حال رایزنی هستیم.

وی درباره جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردستان گفت: مبلغ 300 میلیارد ریال اعتبار برای کل جاده‌های ارتباطی شهرستان اردستان در نظر گرفته‌شده که مهم‌ترین قسمت جاده اصفهان به اردستان است لذا عملیات اجرایی این جاده از یک ماه قبل آغازشده و امیدواریم تا خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

طباطبائی‌نژاد گفت: آسفالت جاده زواره به اردستان تا اواسط امسال به بهره‌برداری می‌رسد و بحث آزادسازی زمین‌های جاده زواره به تلک‌آباد حل‌شده، همچنین بحث روکش جاده‌های شهراب و سیانک تا ماه‌های آینده آغازمی شود.

 وی در رابطه با مشکلات بیمارستان اردستان گفت: متأسفانه در مدیریت بیمارستان شهید بهشتی اردستان دچار ضعف هستیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل مرتفع شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درصدد هستیم با واگذاری شرکت چینی‌گستر به سرمایه‌گذار مقدمات ایجاد کارخانه ساخت بطری‌های نوشیدنی را فراهم‌سازیم.

طباطبائی‌نژاد گفت: با رایزنی‌های که انجام شد 2 هزار تن قیر به مبلغ 30 میلیارد ریال به‌صورت رایگان برای سه شهر اردستان و زواره و مهاباد تخصیص داده شد، همچنین 500 تن قیر معادل 7 میلیون ریال برای راه‌های روستایی اختصاص داده‌ شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.