مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت ۹۷ صدور دفترچه‌ برای ۱۲ هزار نفر از اتباع خارجی آغاز شده و تا کنون۴ هزار و ۴۱۲ جلد دفترچه سلامت برای اتباع خارجی صادر شده است

۴ هزار و ۴۱۲ جلد دفترچه سلامت برای اتباع خارجی صادر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد عجمی در نشست خبری با خبرنگاران از اجرای طرح آمایش 13 از اواخر خرداد ماه امسال خبر داد و افزود: این تمدید برای اتباعی است که دارای کارت آمایش 12 هستند و خانواده آن‌ها دارای تغیرات خانواری باشد با مراجعه برای تمدید اقدام لازم را انجام دهند.

وی گفت: اتباعی که در طرح آمایش 12 شرکت نکردند، اما دارای کارت آمایش 11 هستند باید با مدارک به اداره کل اتباع مراجعه و نسبت به دریافت کارت آمایش 13 اقدام کنند در غیر اینصورت حضور آن‌ها در کشور غیر مجاز است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی افزود: اتباعی که تا الان دارای کارت آمایش هستند 150 هزار نفر هستند و این افراد از شروع اجرای طرح به مدت 45 روز برای دریافت کارت آمایش 13 فرصت دارند.

عجمی گفت: 2 هزار 305 خانوار گذرنامه افراد بیگانه در خراسان رضوی شناسایی شد که در مجموع 20 هزار نفر در این تعداد گذرنامه نام آن‌ها ثبت شده است و این افراد هم برای تمدید روادید خود باید تا پایان خرداد ماه 97 اقدام کنند.

مشاور استاندار خراسا رضوی افزود: تمامی خانواده‌ها دارای فرزند دانش آموز برای ثبت نام فرزندانشان درمدارس استان باید این کارت را به همراه داشته باشند.

عجمی گفت: در حال حاضر 6 هزار ازدواج اتباع خارجی با تبعه داخلی ثبت شد که با تولد فرزندان تا الان 20 هزار نفر دارای مدرک اقامتی معتبر شدند.
 
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی  گفت: 12 هزار جلد گذرنامه با ثبت 36 هزار تبعه خارجی در استان شناسایی شدند که با مراجعه به دفاتر کفالت و ارائه مدرک در طرح تمدید روادید خانواری شرکت کنند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اجرای طرح آمایش 13 اتباع خارجی از اواخر خرداد ماه امسال در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.