کارمندان زن در باشگاه گلف دونالد ترامپ در اسکاتلند ۱۳.۷ درصد کمتر از کارمندان مرد دستمزد دریافت می‌کنند.

باشگاه گلف ترامپ در اسکاتلند به کارمندان زن کمتر از کارمندان مرد دستمزد می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، مقامات محلی در «ترن بری» اسکاتلند اعلام کردند تعداد زیادی از کارمندان دو باشگاه گلف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در اسکاتلند را زنان تشکیل می دهند ولی دستمزد کمتری نسبت به کارمندان مرد دریافت می کنند.

بر اساس اسناد برابری جنسیتی در اسکاتلند، تعداد کارمندان زن در باشگاه گلف «ترامپ ترن بری»  چهار برابر کارمندان مرد است. همچنین کارمندان زن که بیشتر محلی هستند 13.7 درصد کمتر از کارمندان مرد دستمزد دریافت می کنند. به عبارت دیگر، در ازای پرداخت یک دلار دستمزد به کارمندان مرد (با وظایف  یکسان با کارمندان زن)، 86 سنت به زنان پرداخت می شود.

در بخش دیگری از این اسناد آمده است: کارمندان مرد در باشگاه گلف ترامپ تقریبا دو برابر زنان پاداش دریافت می کنند. بر این اساس، در ازای پرداخت 4414 دلار پاداش به کارمندان مرد، 2556 دلار به کارمندان زن پرداخت می شود. همچنین بنابر گزارش های محلی، در سال 2017 فقط به 7 کارمند زن و 11 کارمند مرد باشگاه های گلف ترامپ، پاداش اختصاص یافته است.

ترامپ همزمان با رقابت های انتخاباتی اعلام کرده بود شکاف جنسیتی را حذف می کند. او مدعی شد دستمزد باید بر اساس وظایف داده شود و جنسیت تاثیری بر آن ندارد. او همچنین اعلام کرد از زنان برای حضور در کابینه اش دعوت می کند. ولی تا کنون هیچ مدرکی برای اثبات ادعایش ارائه نشده است.

حتی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا که یکی از فعالان عرصه زنان است، رویه پدرش را در پرداخت دستمزد به کارمندانش پیش گرفته است.

دونالد ترامپ، دو زمین گلف در اسکاتلند دارد. او پیش از این اعلام کرده بود پس از سفر به لندن در 13 ژوئیه، برای بازی با یک بازیکن حرفه‌ای گلف یا یکی از اعضای خانواده سلطنتی به اسکاتلند می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار