مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و برپایی جشن گلریزان ۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در این استان برای بازگشت به آغوش خانواده منتظر نگاه و همت خیران هستند.

۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد دربوشهرمنتظر نگاه خیران هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سید اسماعیل موسوی روز شنبه گفت : مجموع بدهی این زندانیان که سه زن و ۱۲۷ مرد هستند ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به نفقه، مهریه، چک غیر کلاهبرداری، حوادث کارگاهی و تصادف است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با همکاری ستاد دیه و همت خیران و نیکوکاران در قالب برگزاری جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان زمینه آزادی آنان فراهم شود.

موسوی اظهارکرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال در ماه مبارک رمضان ۲۵ جشن گلریزان در همه شهرستان ها، برخی شهر‌ها و بخش‌های این استان برگزار می‌شود.

موسوی ادامه داد: جشن‌های گلریزان در استان بوشهر از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۲ خرداد ادامه دارد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: سال گذشته در ماه مبارک رمضان ۱۳۳ زندانی جرائم غیر عمد در این استان با ۲۱۵ میلیارد ریال بدهی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر پس از استان خوزستان بیشترین جشن گلریزان را با حضور مسئولان و خیران برگزار می‌کند و این جشن‌ها تا زمانی که مردم نیک اندیش استان حمایت کنند، برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از شماره حساب ۰۱۰۵۵۲۳۸۴۱۰۰۵ بانک ملی و یا سامانه پرداخت موبایلی #۷۷۷۷۰۷۷*۷۸۰* پرداخت کنند.

وی با اشاره به طرح نسیم مهر اظهار کرد: این طرح از طرف انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار و تلاش می‌شود از خانواده زندانیان در قالب این طرح حمایت شود تا دچار مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نشوند.

موسوی بیان کرد: در زمان حاضر ۳۰۰ خانوار زیر پوشش طرح نسیم مهر قرار دارند و از خدمات این انجمن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

برپایی جشن گلریزان ۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد

برچسب ها: خانواده ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.