بهشتی گفت:این طرح از نظر ترافیکی در شورای ترافیک استان قم مصوب و برای تعیین کاربری‌های پیشنهادی مشاور به کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج ارجاع داده شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محسن بهشتی ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم،با اشاره به وضعیت ترافیکی هسته مرکزی شهر قم گفت: طرح‌های پیاده رو سازی در این منطقه از شهر اجرا شده است و شاهد پیاده محور شدن هسته مرکزی شهر قم شدیم و محدودیت‌های ترافیکی در این منطقه از شهر اعمال شده است، اما با این وجود موتورسیکلت‌های بسیار زیاد در هسته مرکزی شهر قم، عابرین را اذیت می‌کنند.

وی افزود: مقرر شده است که شهرداری قم پیش از افزایش مسیرهای پیاده رو در هسته مرکزی شهر قم، از طریق جانمایی یک سری از لکه‌ها در پشت بدنه خیابان‌های چهارمردان و ارم و تغییر کاربری آن‌ها، پارکینگ‌های ویژه موتورسیکلت در این خیابان‌ها ایجاد کند تا وضعیت نابه سامان پارک موتورسیکلت‌ها در ابتدای خیابان چهارمردان بهبود یابد.

بهشتی با اشاره به طرح ساماندهی‌ ورودی‌های شهر قم عنوان کرد: این طرح از نظر ترافیکی در شورای ترافیک استان قم مصوب و برای تعیین کاربری‌های پیشنهادی مشاور به کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: اهدافی که برای ایجاد خط بی آرتی در مسیر بین میدان پلیس تا میدان حضرت ولی عصر(عج) داشتیم، بعد از سه سال آزمون و خطا به آن‌ها نرسیدیم، این خط مشکلات زیادی داشت و این خط از ابتدای بلوار دل آذر تا میدان پلیس جمع آوری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بیان کرد: طرح ساماندهی ورودی‌های شهر قم از سمت تهران و اراک از سال‌های پیش اجرا شد و این طرح‌ به پایان رسید، ورودی‌های شهر قم نازیبایی‌های زیادی دارد و دارای سیما و منظر خوبی نیست، اصالت هر شهر در ورودی‌های آن تعریف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان یادآورشد: یک کار پژوهشی و علمی براساس آمار در خصوص خط بی آرتی بین ابتدای بلوار دل آذر تا میدان حضرت ولی عصر(عج) انجام خواهد گرفت تا به استناد آن در خصوص آینده این خط تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ح

ورودی‌های شهر قم سیما و منظر خوبی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.