راه اندازی سایت بانوان بوستان بهار، مشهد

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان گفت: سایت بانوان بوستان بهار در طرح اولیه با مساحت ۲ هکتار محصور و آماده‌سازی خواهد شد.

راه اندازی سایت بانوان بوستان بهار، مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ زری جراح در حاشیه بازدید از پروژه بوستان بهار افزود: سایت بانوان بوستان بهار با پیگیری شهروندان و مساعدت شورای اسلامی شهر به زودی وارد فاز عملیاتی جهت بهره‌برداری خواهد شد.

وی گفت: این سایت که طی روز‌های آینده برای محصورسازی و جداره‌کشی پیرامونی آن آماده‌سازی می‌شود، در مرحله تکمیل مشتمل بر بخش‌های مختلف فرهنگی، سبک زندگی و ورزشی اعم از فوتبال، والیبال، دوچرخه‌سواری خواهد بود.

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان افزود: بخش عمده‌ای از سایت بانوان به لحاظ پوشش گیاهی و فضاسازی آماده است و پس از محصورسازی آن می‌توان اقدامات مورد نیاز برای تکمیل و افزودن بخش‌هایی برای ورزش و سیاحت بانوان را نیز فراهم آورد.

جراح گفت: بوستان ۸۰ هکتاری بهار در یکی از نقاط کم‌برخوردار شهر احداث شده که جمعیت متراکم قابل توجهی را در خود جای داده است و با توجه به جمعیت کثیری که در ضلع شرقی آن از محلات دروی، رسالت، سیس‌آباد برای تفرج و ورزش حضور می‌یابند.

وی افزود: از زمان افتتاح، این بوستان نیازمند فضایی مناسب و محصور برای فعالیت اجتماعی بدون دغدغه بود که خوشبختانه با راه‌اندازی سایت بانوان این بوستان می‌توان پاسخی در خور و شایسته به این نیاز شهروندان داد.

مشاور شهردار در اموربانوان گفت: شهردار مشهد پیگیر رسیدگی به امور بانوان و تسهیل شرایط فعالیت‌های اجتماعی آنان است و به بانوان حاضر در این بازدید قول داد تا تمام توان خود را برای راه اندازی سریع سایت بانوان بوستان بهار و ارائه خدمات شایسته در آن به کار گیرد.

انتهای پیام//م. ن

سایت بانوان بوستان بهار راه اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.