طرح پیشگیری از تلفات انسانی با حضور ۱۲۰ روزه نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق در سواحل مازندران اجرا می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در نشست مشترک روسای شعب هلال احمر استان و روسای ناجیان غریق گفت: عملیات دریا با عنوان طرح پیشگیری از تلفات انسانی به مدت ۱۲۰ روز و با مشارکت ۱۲۰۰ ناجی غریق در طول ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران اجرا می‌ شود.

وی افزود: حضور و مشارکت جمعیت هلال احمراستان در طرح پیشگیری از کاهش غریق  فراتر از وظایف و مسئولیت‌ های حاکمیتی است و آنچه که باعث مشارکت هلال احمر استان در این طرح شده است، نگاه انسانی و تلاش برای کاهش آلام بشری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران  وحدت فرماندهی و تمرکز عملیاتی را یکی از مهمترین مولفه‌ های اجرای موفق طرح پیشگیری از تلفات انسانی برشمرد و گفت: یکپارچگی اجرای عملیات، ضامن  تحقق کامل اهداف و پیشبرد  متوازن برنامه‌ها است.

طوسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز در این نشست با تقدیر از جمعیت هلال احمر و هیئت ناجیان غریق استان برای مشارکت مسئولانه در اجرای طرح کاهش تلفات انسانی گفت: از نظر ما هلال احمر خط مقدم اجرای این طرح مهم و یزرگ است و همه مجموعه مدیریت استان مصمم به پشتیبانی و حمایت از مجریان این طرح هستند.

وی افزود: شمار تلفات دریا در تابستان ۹۲ حدود ۲۳۰ نفز بود که این رقم در سال گذشته با تلاش جمعیت هلال احمر و هیئت ناجیان غریق استان به کمتر از ۶۲ نفر رسید.

انتهای پیام/ م

حضور ۱۲۰ روزه نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق در سواحل مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.