رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از اجرای طرح همای رحمت و سفره‌های مهربانی ویژه اطعام و احسان نیازمندان روزه‌دار همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری ضمن اشاره به طرح همای رحمت و سفره های مهربانی در ماه نزول قرآن، اظهار کرد: این طرح همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع)  اجرا می شود و هدف این طرح کمک به نیازمندان جامعه با حفظ کرامت آنان است.

وی افزود: به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیّرانی که با این جمعیت در ارتباط هستند سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن، گوشت و مرغ تهیه شده و به دست افراد نیازمند و بی‌بضاعت شناسایی شده‌ای که  مستحق دریافت این کمک‌ها هستند ،خواهد رسید.

انصاری اظهار داشت: طرح همای رحمت در روند برنامه‌های جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان است که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا شب های قدر انجام می شود تا بسته های سبد غذایی در بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

رییس جمعیت هلال احمرشهرستان اصفهان ادامه داد: طرح سفره‌های مهربانی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان نیز طرح دیگری است که است که اجرای آن امسال در منطقه شرق اصفهان پیش بینی شده و غذای گرم در شهرهای ورزنه، هرند و جرقویه توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این در تلاش هستیم تا در بخش هایی از مناطق محروم کلانشهر اصفهان با موضوع کودکان کار، این طرح را در برنامه ها پیش بینی  و پیگیری کنیم.

انصاری گفت: در اجرای این طرح به مساعدت و همیاری همه خیرین و نیکوکارانی که همیشه همیار جمعیت هلال احمر اصفهان بوده‌اند نیاز داریم تا بتوانیم مصداق شعار جمعیت هلال احمر یعنی "حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان " را به انجام برسانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سهولت مردم نیکوکار جهت مشارکت در  طرح ملی همای‌رحمت شماره حساب 5405400094  بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت شعبه میر در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هلال احمر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.