کارگران ورزشکار ایران در دومین دوره رقابت‌های جهانی ورزشی کارگران به هشت نشان طلا دست یافتند.

درخشش نمایندگان ایران در مسابقات جهانی کارگرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارگران ورزشکار ایران در دومین دوره رقابت‌های جهانی ورزشی کارگران (جام جهانی شرکت ها) که از دوم خردادماه با حضور پنج هزار ورزشکار از ۴۵ کشور و در ۲۷ رشته ورزشی به میزبان شهر لبول در غرب فرانسه آغاز شده است با غلبه بر حریفان خود به هشت نشان طلا دست یافتند. ملی پوشان دیگر نیز در این مسابقات عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند.

کاروان ۱۰۰ نفره ایران در دو گروه مردان و زنان در قالب رشته هایی، چون تنیس روی میز، دو و میدانی زنان و فوتسال، والیبال ساحلی، والیبال، دو و میدانی و تنیس روی میز در دومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها و کارگران که در سال ۲۰۱۴ با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی، انسانی و مقابله با مشکلات جسمی و عروقی کارگران در فرانسه بنیان نهاده شد و هر چهارسال یکبار برگزار می‌شود شرکت کرده است.
۱-تنیس روی میز:
منصوره رضایی موفق شد برنده مسابقات بانوان شود. او در بخش انفرادی مقابل رقبایی از فرانسه پیروز شد و در پیکار پایانی نیز رقیب قدرتمند آلمانی را شکست داد و قهرمان شد.

در مسابقات پینگ پنگ زیر ۴۰ سال، تیم پرهام ایران در مرحله دوم گروهی با ترکیب هادی صبحی، احمد حکیمی و جمال فتاحی مقابل یو جی فرانسه قرار گرفت. در این دیدار هادی صبحی بازی را برد و در مصاف دوم احمد حکیمی به برتری مقابل حریف رسید. در بازی دوبل نیز تیم ایران موفق شد حریف فرانسوی را شکست دهد و به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه یافت. قهرمانان این رشته کشورمان در مراحل قبلی مقابل رقبای فرانسوی و آلمانی پیروز شدند.
۲. دو ومیدانی
در این رشته تیم آلکو استون همدان با غلبه بر حریفان خود در اکثر رشته‌ها به مدال طلا رسیدند.
در دوی ۱۰۰ متر زنان «مریم طوسی» و در دوی ۱۰۰ متر آقایان «سجاد هاشمیان»، طلایی شد.
در ماده ۸۰۰ متر زنان «فاطمه نصرآبادی» رکورد ۲:۳۱:۴۰ ثانیه را ثبت کردو در رده سنی B. طلایی شد.
«پژمان یارولی» در بخش ۸۰۰ متر مردان با حدنصاب ۱:۵۴ ثانیه مدال طلا را از آن خود کرد و «هادی خوبیاری» با حد نصاب ۲:۰۱ ثانیه عنوان دوم را به خود اختصاص داد.
۳-پرتاب وزنه
در رشته پرتاب وزنه «فاطمه خیاطی» با حد نصاب ۱۲.۶۰ و «داریوش ولی جو» مدال طلا گرفتند.
۴-پرش طول» علی قاسمی» در پرش طول با ثبت رکورد ۶.۶۶ سانتی متر موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/

مدال‌های طلایی برای کاروان ایران در مسابقات جهانی کارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار